6 -vacker

Jag ska inte sticka under stolen med att jag inte finner några större skavanker med mig själv. Jo visst, lite för mycket finnar, kort, stora lår..Ja, egentligen skulle jag kunna hålla på i evigheter för är det inte en finne så är det håret, är det inte håret är det lilltånageln och det vet ni, och jag. Jag tycker absolut inte att jag är snyggast i världen, eller jo ibland. Väldigt sällan men rent generellt. Jag får faktiskt höra ganska ofta om hur bra jag faktiskt ser ut. Men jag skrynklar ihop komplimangerna och slänger dem i papperskorgen. Vad spelar det egentligen för roll om obetydliga människor anser mig vara snygg?

För ca: 6 månader sen låg jag och Christoffer i min säng. Han började pussa på mig och det ena ledde till det andra. Och jag kan säga att hade jag fått bestämma den kvällen hade jag hållt mina läppar borta ifrån honom och hans ifrån mig för den stelheten jag upplevde den kvällen finns det inga ord för. Jag hade nog med handen på hjärtat önskat bort honom från mitt rum under några minuter.

Fram tills att han helt från ingenstans precis innan "the magic ska happen" du är verkligen vacker, vet du det? I samband med det fanns det ingen pinsamhet. Det fanns inget fel bara rätt. Jag kan nog säga att från den stunden har jag älskat honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0